Bank- en betaalgegevens

Heeft u een aantrekkelijke offerte ontvangen van één van onze projectmanagers, en wilt u nu de vertaling/tolkopdracht zo snel mogelijk inzetten? Dan vragen wij van u een schriftelijk akkoord, zodat wij de vertaler aan het werk kunnen zetten.

Bestelt u als particulier? Dan vragen wij een vooruitbetaling van het volledige bedrag. Klik daarvoor op de beveiligde betaallink die u in de offertemail heeft ontvangen en volg de instructies die op uw computerscherm volgen. De aanvaarde betaalmethodes daarbij zijn: Bancontact Mr Cash, ING HomePay, Belfius, KBC Online, CBC Online of gewoon met kredietkaart (Visa/Mastercard).

Bestelt u als bedrijf? Dan ontvangt u achteraf de factuur voor de vertaling.

Met vestigingen verspreid over verschillende landen, heeft Snelvertaler ervoor gekozen om voor elk land een lokale bankrekening te voorzien. Op die manier blijft elke klant vertrouwd met de gekende betalingsmogelijkheden van het betreffende land.

Snelvertaler beheert onderstaande bankrekeningen in de volgende landen:

  • Nederland (ABN AMRO Bank)
  • België (Fortis bank)
  • Denemarken (Danske Bank)
  • Duitsland (Deutsche Bank)
  • Finland (Danske Bank)
  • Noorwegen (Danske Bank)
  • Verenigd Koninkrijk (TSB Lloyds)
  • Verenigde Staten (CITI Bank)
  • Zweden (Handelsbanken)
  • Zwitserland (Credit Suisse)

Hebt u nog andere bankgegevens nodig om de betaling uit te kunnen voeren? Vraag er gerust naar bij uw projectmanager. U kunt ook meteen contact opnemen met onze centrale dienst Financiële Administratie.

2018-04-03T12:55:42.2275696Z

Jolanda Mes
Wilt u meer weten?

Onze specialist beantwoordt graag direct uw vragen.

Female83950
customer service